Gunfire in Memphis apartment complex

Compartir
Insertar
  • Publicado el 2 ene 2019

Comentarios • 2 038

  • Tim Unknown
    Tim Unknown Hace 5 meses +883

    Thanks guy for making it harder for good people to get guns for responsible purposes. The angle he was shooting could kill someone far away. You should have to take an IQ test to buy a gun.

    • Jeremy Johnson
      Jeremy Johnson Hace 3 meses

      Good people who use them for self defense for another wrong actions

    • Schweizer Balls
      Schweizer Balls Hace 3 meses

      I’m guessing he got the gun illegally and his criminal record precludes him from gun ownership.

    • sweaty_tryhrd
      sweaty_tryhrd Hace 3 meses

      @MW CLIPS Thank you

    • Jake Rodrigues
      Jake Rodrigues Hace 4 meses

      Take the test while the criminals are getting them no matter what 🤣🤣🤡

  • Tony J
    Tony J Hace 5 meses +1198

    When the rival shoots back killing him.
    "He was a great man a loving father, leaving behind 4+ kids".

    • Just Clif_fy
      Just Clif_fy Hace 3 meses

      @todd hester cool

    • iouzxu-
      iouzxu- Hace 3 meses

      @bipty b did u know the bullet comes back down? 10x faster to

    • No More #BLUEISIS
      No More #BLUEISIS Hace 3 meses

      @RBWorlds Finest commenting weeks or months later, yeah slow as hell.....

  • j c
    j c Hace 5 meses +862

    Like wtf is the purpose of doing this? There are hard working ppl who are just trying to live and have to deal with this type of shit? Quit sending these guys to jail and put them on the front line in the military since they wanna shoot something so much. Shit is completely ridiculous.

    • PizzaParty VR
      PizzaParty VR Hace 3 meses

      @King Mike Network that would never happen also you have to think have the falsely accused people. I see where your coming from but I think the draft should apply to the Murder/attempted murder convicts that have a violent charges such as as armed robbery charges and domestic abuse charges

    • Mino _Rizz
      Mino _Rizz Hace 3 meses

      Hell yeah then they can put food on the table for they people and keep ah roof over they heads as well without bangin,Killin and robin they folks to survive.

    • Channing Pliler
      Channing Pliler Hace 3 meses

      @Taron Lee your right but also wrong not everyone kills innocent people but I guess al let you have your opinion.

    • orangy
      orangy Hace 3 meses

      @Jared Buckley if it falls it's pretty much useless cuz that means it has no more force pushing it in the sky

  • Sam Okay
    Sam Okay Hace 5 meses +178

    I literally just had an argument with a long time friend of mine asking to shoot my gun in the fucking air like a child

    • Zephy Nich
      Zephy Nich Hace 4 meses

      @AFrom916 Naw there's been countless stories of bullets falling down and hurting/killing innocent civilians. Hence why it's illegal to fire a gun in the city.

  • Nu Shine
    Nu Shine Hace 5 meses +394

    It's not shocking it's normal just depends on what community you from. I use to do this same exact thing on New Years but I grew up & stopped 20 plus years ago unfortunately if your in the urban community in a few more weeks it's about to sound like a war zone

    • Mr_give_ur_girl_back
      Mr_give_ur_girl_back Hace 3 meses

      @Lil_FLEXS nope never gonna be normal in any world my guy

    • Lil_FLEXS
      Lil_FLEXS Hace 3 meses

      @Mr_give_ur_girl_back you probably never lived in the hood lol that’s why . It’s normal but not right ha

    • W B
      W B Hace 4 meses

      Bruh I live in the suburbs… these white Boys let loose every New Year’s Eve

    • GoomerZz
      GoomerZz Hace 4 meses

      @Herb j sounds like you just hate people or you don't get out much. There has been people like this forever it's not a new occurrence

    • GoomerZz
      GoomerZz Hace 4 meses

      @LeoneForte444 go try to do something about it lol. You'll have a mind blowing convo😂😂

  • DatboulDrawlin Un
    DatboulDrawlin Un Hace 5 meses +686

    Keeping the tax down from gentrifying their communities! Bravo my guy keep up the good work!

    • I AintDoNufn
      I AintDoNufn Hace 4 meses

      @Sofia Perovskaya you lost em... Not one thumbs up. Gotta use some slang or something shocking to get their attention. Sex, violence, anger, money-- that should cover it.

    • Ben bee
      Ben bee Hace 4 meses

      Lmao

    • THEREALBONZO
      THEREALBONZO Hace 4 meses

      Yes!

    • 26G DA GOD.
      26G DA GOD. Hace 5 meses +1

      Ehem… *hood. Work.

  • William Roth
    William Roth Hace 4 meses +24

    “He was a loving person that was turning his life around”……

  • Yo Mama’s
    Yo Mama’s Hace 5 meses +123

    My baby is a angel he would never hurt anyone

  • I dont care about you
    I dont care about you Hace 4 meses +19

    And shooting at the exact angle that's perfect for the bullet maintaining its spin and penetrating power across massive distances. This shit is beyond irresponsible smh

  • gabriel hernandez
    gabriel hernandez Hace 5 meses +156

    My dude is trying to keep property tax low. Way to go!!!

  • God Almighty U Divine FR Allah

    Sooooo, nobody out there understands physics??? What goes up definitely comes down and he didn't even point it high up, just angled it which just lobs the bullet far out, omg. Those shells are definitely gonna hit something.

  • Johnny Rios
    Johnny Rios Hace 4 meses +20

    How comfortable do you have to feel to do this in the parking lot of a apartment complex???

    • Malykai Moore
      Malykai Moore Hace 3 meses

      I mean you got a gun and feel uncomfortable some ain’t right 😂

    • Noah Beckstead
      Noah Beckstead Hace 4 meses +1

      So comfortable you wear an nba young boy hoodie to go with it lol

  • Da La
    Da La Hace 5 meses +382

    Just knowing that someone with an Elementary Education can own a Military Weapon is scary

    • Dylan Hicks
      Dylan Hicks Hace 4 meses

      @Charles Lee Ray you think he only went to elementary school because of his race? That's disrespectful bro

    • Internethugg
      Internethugg Hace 4 meses

      Lol I don't think this one was acquired legally

    • Mr Sir
      Mr Sir Hace 4 meses

      @PalmettoLockzz Yardi and y'all are doing exactly what they want.

    • Da La
      Da La Hace 4 meses

      @PalmettoLockzz Yardi so the people they dropping them off to need to become wiser

  • Lashay J
    Lashay J Hace 5 meses +22

    That's so freaking sad man..

  • Esmeralda Reyes
    Esmeralda Reyes Hace 5 meses +728

    Damn seeing this makes me sad imagine what dolph felt ..

    • Jeremy Johnson
      Jeremy Johnson Hace 3 meses

      All the young people dying in Memphis felt this too not just a rapper

    • DatBoii916
      DatBoii916 Hace 4 meses

      @MOTA 1500 😂😂😂

    • JahOn2k
      JahOn2k Hace 4 meses

      He felt the same heat he got dropped with 😹

    • Opp Polo
      Opp Polo Hace 4 meses

      7.62 rounds r some bone crushers 😢😭 rip 🙏🏽 🕊 to the legand dolph.....

  • thiz'zird honeyboy
    thiz'zird honeyboy Hace 5 meses +43

    Recently found out that bullets actually loose velocity after so long, so they are likely to not lodge into anything... granted they are free falling from the air

    • David M
      David M Hace 4 meses

      @ReyCo47 didn't say it was I'm saying 7.62 and 5.56 and many other bullets after so many yards they flop they don't pierce

    • Zac
      Zac Hace 4 meses

      @ReyCo47 forgive me, I was speaking in the context of what's in the United States, which is where this video is from.

    • ReyCo47
      ReyCo47 Hace 4 meses

      @David M 5.45 is not 5.56

    • David M
      David M Hace 4 meses

      @ReyCo47 7.62 are made to flop just like 5.56

    • ReyCo47
      ReyCo47 Hace 4 meses

      @Zac lmao imagine a rifle that you could find in the hands of the most basic rebel in almost any 3rd country and saying it's rare.. 5.45 is still manufactured and used by the Russians on a large scale and they definitely still make aks chambered in it as they do with other calibers

  • Q dog
    Q dog Hace un año +296

    He ain't even shooting straight up in the air he shooting sideways. Some people don't need guns

    • Angelo Vega
      Angelo Vega Hace 4 meses

      @MILITARY EDITS yes it does I seen after New Years cars got hit and a little girl got killed by a bullet to the head tht fell down

    • TactiKoi-Airsoft
      TactiKoi-Airsoft Hace 4 meses

      @MILITARY EDITS say that to the thousands of stray bullet deaths in the Philippines during New year because of some fools who decided to shoot guns in the air and not at the dirt

    • yung elplaga
      yung elplaga Hace 5 meses

      Why would he shooting str8 in the air? That's dumb lmao

    • Cindi Barton
      Cindi Barton Hace 5 meses

      ya think??

  • PML BOS
    PML BOS Hace 5 meses +31

    Naw feel sad for us civilians who grew up in this environment cause I’m still tired as hell 28 years of this shit and this for any proverty stricken hoods across the USA

    • Bo Jiden
      Bo Jiden Hace 4 meses +1

      @PML BOS man I struggle everyday grew up in poor Appalachia free lunch and meth addiction everywhere,
      I’m in law enforcement now work two jobs and I’m not rich but the good lord blesses us all !! Thank you

    • PML BOS
      PML BOS Hace 4 meses +1

      @Bo Jiden yeah it should never limit anyone it should make everyone who wants a better life to go after and chase it

    • Bo Jiden
      Bo Jiden Hace 4 meses +1

      @PML BOS people griping where they from like it limits them

    • PML BOS
      PML BOS Hace 4 meses

      @Bo Jiden what does that have to do with others who still there lost and I work hard everyday I’m just not at a goal where I can move just yet so I’m not quite sure what you really tryna say ???

    • Bo Jiden
      Bo Jiden Hace 4 meses

      You stay a victim if you feel like a victim
      I grew up poor and all the sad stuff I work hard every day

  • Dylan Majors
    Dylan Majors Hace 4 meses +5

    he living his best life

  • dirtyballs32
    dirtyballs32 Hace 4 meses

    For those who don't know when broken down into likeliness of dying due to a bullet, with being shot straight up about 1/10 people would survive however with being struck by a falling bullet 4/10 people die due to the increased likelihood of being hit in the top of the head. Please don't discharge firearms in the air

  • Zinnshady24
    Zinnshady24 Hace 5 meses +22

    I know the world is scary right now my friends, but I’m here to tell you… it’s gonna get much worse.

    • eyemme ohigho
      eyemme ohigho Hace 4 meses

      Jesus loves you

    • PalmettoLockzz Yardi
      PalmettoLockzz Yardi Hace 4 meses +3

      Facts!!!!!!! I be telling muddasuckazzzz dis all da time like yall ain't seen nun yet the devil reigns right nw god said he could but only for a time!!!!!!!!

    • Eli Eli
      Eli Eli Hace 4 meses +5

      Thanks captain obvious.

  • Dell 504
    Dell 504 Hace 5 meses +82

    Memphis has such nice ppl

    • Mr. Mook
      Mr. Mook Hace 5 meses

      @Savage Jokerz Customs died at not many people ever go there 🤤🤤🤤😮‍💨😮‍💨😮‍💨😭

    • Bloody Diablo
      Bloody Diablo Hace 5 meses +1

      Nah, in Texas we more nice 😊

    • jahir pecani
      jahir pecani Hace 5 meses

      Nice place good ppl

    • I BODY ALL COMPETITION !
      I BODY ALL COMPETITION ! Hace 5 meses

      😂i know right😜

  • XXIV 88
    XXIV 88 Hace 7 meses +104

    Killing Clouds is so wack...when somebody kick in ya door or get the drop on you..NO AMMO!🤦🏽

    • XXIV 88
      XXIV 88 Hace 2 meses

      @Joseph Williams Hell nah...he was shooting fresh expensive bullets because it's new year eve..that's what happens in tha hood on December 31st...and it's stupid.

    • Joseph Williams
      Joseph Williams Hace 4 meses

      @Mrs. Lovely plot twist: his ammo rounds were old and were about to expire, so he fired off the rest before they basically went to waste anyway, he was also priming his weapon barrel for his newly purchased brand new box of ammo he plans to wreak havoc with.

    • ّ
      ّ Hace 5 meses +1

      Ammo is expensive now too

    • Pain Gang 93
      Pain Gang 93 Hace 5 meses +1

      Facts 💯💪🏾

    • Mrs. Lovely
      Mrs. Lovely Hace 5 meses +1

      @jayjay green What a dumb reply. If he was right you shouldn’t had responded. Regardless of what, why waste ammo for no reason. You never know how much ammo you need.

  • Octavio Givenchy
    Octavio Givenchy Hace 11 meses +279

    Just buy blanks you have the same fun and your not worried where those rounds are landing

    • yotie p.
      yotie p. Hace 3 meses

      @Anonymous vic naw I got from your mama..that's where Lil man🤷🏿‍♂️

    • yotie p.
      yotie p. Hace 3 meses

      @Anonymous vic huh🤔what are you talking about young man

    • Anonymous vic
      Anonymous vic Hace 3 meses

      @yotie p. you are highly unintelligent i just want you to know

  • Jesus A.
    Jesus A. Hace 5 meses +51

    Real question so if someone saw him do that and had a weapon themselves and felt as if there life was in danger by this man wielding a weapon and shot him would he be liable for jail time or not?

    • DJ AIR
      DJ AIR Hace 4 meses

      @C Reiko in Texas? HELL NAH

    • DJ AIR
      DJ AIR Hace 4 meses

      @Kelvin Milford Nope.....If u Earth his ass, you don't need a video.

    • onebabyguerilla Johnnysparks
      onebabyguerilla Johnnysparks Hace 5 meses

      This is a tricky one. Laws in most states dictate that if you shoot a person with a gun in back then that's considered manslaughter. Reason the threat is considered running away which is no longer a threat. Now if you pop five in his chest and dudes holding a gun then that's could be considered self defense, but that all depends. If theirs no cameras then the courts will rely on ballistics evidence, eye witness testimony etc. But if their is a camera then your story better match the video. If it doesn't match up then you'd be giving the defense a way out thus reverting back to manslaughter charges witch could then be brought upon you if the defense can prove it....

    • A D
      A D Hace 5 meses

      If he didn’t point the gun at you, threaten you, or anyone else then what is your reason? Why didn’t you call the police? It’s what you can prove..

    • Bob G
      Bob G Hace 5 meses

      You'd have to have the money to beat the case 💯

  • Colorado
    Colorado Hace 5 meses +7

    What a classy dude.

  • Some guy in Colorado
    Some guy in Colorado Hace 5 meses +12

    New years is a blast when the city erupts in gunfire. It sounds like a warzone and I look forward to it every year. I'm also deathly afraid of catching one the thousands of bullets that rain down. And I have witnessed this in Tulsa Ok where I'm from and in Pueblo CO where I live now.

    • Some guy in Colorado
      Some guy in Colorado Hace 5 meses

      @william kelley LOL I hail from the 719 now. And I doubt I'll ever move out of CO seeing as how I have a wife and new baby. And my wife has no desire to leave where she calls home. And I'm good with that.

    • william kelley
      william kelley Hace 5 meses

      918 stand up

  • Mike Haury
    Mike Haury Hace 4 meses +5

    Would of been funny if someone ran up an spread his last thought all over the place for discharging his firearm is city limits 🤔

  • Katrina Neealy
    Katrina Neealy Hace 5 meses

    those are my neighbors where I used to live over there I had to leave the gun fire was just too much for me they where recklessly shooting i went to movies with my kids and came back with bullet holes in my apartment

  • Bilo
    Bilo Hace 5 meses +4

    Are you serious bro? SMH.. I pray no one got hurt..no telling where the bullets land..lock em up hell

  • Nicholas Clayborne
    Nicholas Clayborne Hace 4 meses +1

    It'd a common practice during New Years. Usually safer in the country and having knowledge of where you're shooting. What goes up must comes back down.

  • Quick
    Quick Hace 5 meses +12

    America has such nice people wow

  • David Williams
    David Williams Hace 5 meses +37

    nba sweater,black forces everything makes sense

    • Jb Nelson
      Jb Nelson Hace 5 meses

      I strongly agree 🥸

  • J F
    J F Hace 3 meses

    Dude needs to get checked ✔️ by whoever runs that neighborhood

  • Stephan Mackie
    Stephan Mackie Hace 5 meses

    Never understood how people can do this in good conscience. Those rounds will end up somewhere. At that angle even though it’s a short barrel I’d think the rnds would end up 2 miles or so from there. Hopefully no one got hit. Dummy’s with tools like this are dangerous. Obviously..

  • Louisiana Broken English
    Louisiana Broken English Hace 5 meses +7

    What’s honest is you real enough to admit it. Most people on here commenting like they never seen this happened before in a residential neighborhood ,back woods communities do it all the time black, white, whatever you are in this country. I can honestly say we have way to many guns on the streets ,down here in Louisiana we have gun shows every other week mostly summertime this is how we live down here, but I don’t abacate for this dude nor do I condone any of his illegal use of a firearm especially a high power assault rifle ,but you can tell the ppl who never took a gun safety class before!

  • Doodle Dabs
    Doodle Dabs Hace 5 meses +1

    🤣😂 this literally happenes every year.... nights with fireworks being set off are some of the most deadly nights of the year

  • Alexis jenea McLeod
    Alexis jenea McLeod Hace 5 meses

    Wow what comes up must come down. 😭😭😭

  • Face Mask
    Face Mask Hace 5 meses +4

    Lock him up for life, get them type of people off the streets

  • GBody Rob
    GBody Rob Hace 5 meses +70

    Imagine how many lives he took a few blocks over

    • Dictator Shawn
      Dictator Shawn Hace 5 meses +1

      Those rounds go way further than a few blocks.

    • Apocalyptic Sunshine
      Apocalyptic Sunshine Hace 5 meses

      @David D nah word i stated that 7.62 has much more powder, you must've missed it

    • David D
      David D Hace 5 meses

      @Apocalyptic Sunshine 7.62 definitely has more grains then a pistol calibers foo

    • Javier Jaime
      Javier Jaime Hace 5 meses

      @Oh' Me Do Not Mind how?

    • I BODY ALL COMPETITION !
      I BODY ALL COMPETITION ! Hace 5 meses

      🤔

  • Frank Shaw
    Frank Shaw Hace 5 meses +2

    Well that's what happen when you let the guns be freely in the streets, when at one point they was taking them off the streets.

    • Darryl Little
      Darryl Little Hace 5 meses

      When firearms are confiscated for whatever reason they ultimately get sold to a policemans friend at a volume discount and the friend sells them individually to whomever they want too. I'm the brother in-law of a NC State Trooper so I definitely know this

  • emery jones
    emery jones Hace 6 meses +18

    Does he think those bullets ain’t going to come down somewhere 🤦🏻‍♂️ A bullet falling from the sky is just as deadly as one close range.Look it up if you don’t believe me

    • It'z Cmo Yeahhh
      It'z Cmo Yeahhh Hace 5 meses

      @juust_j0siah . Nah bro, he's actually telling the truth. I heard of stories of bullets being shot in the air and coming down and actually doing more damage

    • Tom G
      Tom G Hace 5 meses

      @anti demons kid got shot by god himself 😂

    • emery jones
      emery jones Hace 5 meses

      the kid who got killed by a bullet sitting in church that came down through the ceiling. he was only 9 years old. that’s one example... should i keep going

    • anti demons
      anti demons Hace 5 meses +2

      @juust_j0siah A myth nah google it several people have died from this it aint no myth your a myth lol.

    • anti demons
      anti demons Hace 5 meses +3

      @Nicholas Stevens If you want to you would google it there have been several cases.What i dont understand how people assume something aint true, withought doing any research

  • Sound GOD
    Sound GOD Hace 4 meses

    Well I hope his neighbors are alright

  • Shiver
    Shiver Hace 5 meses

    Thank you news channel for cutting it off without explaining anything else, reminding us once again my news agencies are doo doo.

  • bobsaget2356
    bobsaget2356 Hace 5 meses +6

    This is how you keep your rent low lol

  • Solomon Tillman
    Solomon Tillman Hace 5 meses +16

    He is disrespectful has no regard for human life.

    • LoveisMagic!
      LoveisMagic! Hace 5 meses

      Or bird life

    • Mr.Savage Man
      Mr.Savage Man Hace 5 meses +1

      @Solomon Tillman I was joining the guy lol

    • Solomon Tillman
      Solomon Tillman Hace 5 meses +1

      @Mr.Savage Man Be a leader not a follower, reply with your own comments instead of saying what someone else have already stated.

    • Mr.Savage Man
      Mr.Savage Man Hace 5 meses +1

      So

    • PeeServe
      PeeServe Hace 5 meses

      So

  • Erica Grissom
    Erica Grissom Hace 5 meses +1

    Girl now you know that ain't shocking people do that on New Year's Eve every year depending on the area your in but I'm surprised he was by himself tho.

  • Haywood J
    Haywood J Hace 4 meses +4

    I grew up in Memphis. 9 times out of 10 I was probably in Kindergarten with this boy's dad trying to convince him that rubberband guns will take away our recess privileges.

  • Braden Hudecek
    Braden Hudecek Hace 4 meses

    That's My Boy celebrating that he finally made it another year in the streets man

  • Francisco Burgos
    Francisco Burgos Hace 5 meses +1

    I used to do this when celebrating 4th of July and New Years....and always wondered about when the bullets come back down. So now I unload in the grass or dirt.

    • filthy rych
      filthy rych Hace 5 meses

      I have a sandpit in my yard that the people before me put there.

  • Ernest Afoakwah
    Ernest Afoakwah Hace 4 meses +1

    Lmao.. I can't believe this guy is real

  • demetrain perry
    demetrain perry Hace 5 meses +1

    Bruh when did shit like this seeing a camera would be the last thing I would want to see. This is self snitching

  • U Got Sum Drugz
    U Got Sum Drugz Hace 5 meses +44

    Each bullet that comes out the barrel of a gun has a demon attached to each bullet. When the bullet(s) is fired at its opponent(s) ... you'll see each demon run out at moc speed to hit its opponent to make sure they get the kill.
    This my good friends is known as "Demon Time"

    • Living word Zion 7 👳🏿‍♀️
      Living word Zion 7 👳🏿‍♀️ Hace 5 meses +1

      @U Got Sum Drugz no cap you right, that's when if you got the armor of God on you, the bullets will not hit you

    • Sylvester Anderson
      Sylvester Anderson Hace 5 meses

      Lol this was poetic!

    • U Got Sum Drugz
      U Got Sum Drugz Hace 5 meses

      @Oh' Me Do Not Mind bro just looking at your profile comments, u think everybody a clown r being extra. U the type that seeks likes & attention.

  • Jay Rockk
    Jay Rockk Hace 5 meses +1

    These idiots never think you shooting in the air like that with a high powered rifle the bulls got to come down somewhere they may land on your own family and then you'll be out here looking for revenge on yourself thinking you're looking for someone else #senseless

  • Jonathan Smith
    Jonathan Smith Hace 4 meses

    Seen this when I was like 7. This is what happens when you have no Opps. Seriously. You just shoot when you can.

  • Bookie Baby
    Bookie Baby Hace 5 meses

    🙏 Rip Joe

  • TheJfntaylor
    TheJfntaylor Hace 5 meses

    All I want to know is why he keep backing up after every shot. Just stand there and let it ride scary weak arm built ass dude.

  • That Asshole Neighbor
    That Asshole Neighbor Hace 5 meses

    We always shot on new years but shot out in the country into a dirt mound where we target practiced and sited scopes. What goes up must come down. Anyone thinking about doing this and you dont have the area shoot into the ground!!

  • Samuel Robinson
    Samuel Robinson Hace 5 meses +37

    Bruh letn the Draco rip...he just need to do it more responsibly! Any fly bullet can kill ya but dem 762's are considerably deadly.

    • 187 Reese™
      187 Reese™ Hace 5 meses +2

      @Samuel Robinson 😂✋🏽 i just have a vast collection of Different types of ak variants know a lil sum but not all

    • Samuel Robinson
      Samuel Robinson Hace 5 meses +1

      @187 Reese™ Dang bro you know your hardware man, I appreciate the education on that.

    • 187 Reese™
      187 Reese™ Hace 5 meses +5

      @Samuel Robinson I understand brother not trying to be correct or anything but if you hold both of the AK pistols side by side you can tell they don't look alike and are not the same the Yugoslavian m92s PAP AK pistols have three distinct vent ports on the front upper and lower handguards as far as the Romanian Draco AK pistol has 2 and Some Other instances none two different countries with different takes on the Russian krinkov AK-47 SU

    • Samuel Robinson
      Samuel Robinson Hace 5 meses +1

      @187 Reese™ oh ok but they dam sho look alike

    • 187 Reese™
      187 Reese™ Hace 5 meses

      Thats Not a draco its a M92 PAP pistol

  • hondurasallday123
    hondurasallday123 Hace 5 meses +2

    I want to move to Memphis.

  • HorseMeat
    HorseMeat Hace 4 meses

    "Mans is doing us a favor keeping them property tax lol you know what I'm sayin" ( That was a joke by the way I don't think what he did was a good thing and if he's going to shoot a gun like that he needs to be in a range)

  • Streets Is watching
    Streets Is watching Hace 5 meses +16

    He’s just protecting his neighborhood in community

    • Iceburn Beats
      Iceburn Beats Hace 5 meses

      If all you gangstas got locked up or died there would be no need for protecting

    • Catastrophe now improved Fitness
      Catastrophe now improved Fitness Hace 5 meses

      He’s just helping the community be law abiding citizens

    • Mr. Mook
      Mr. Mook Hace 5 meses +2

      you are the only one who gets it

  • Abdul Abdullahi
    Abdul Abdullahi Hace 5 meses

    What goes up must come down. Simpel law of gravity.

  • Brian Richards
    Brian Richards Hace 5 meses

    That’s sketchy AF!! Why would you fire into the sky where you will never be able to predict where they will land, especially in an area where there are clearly going to be people that were minding their own business and not aware of what you were doing!.. 😳🤷🏻‍♂️🙄 Pretty sure those were blank rounds tho. Not that it makes it much better! But at least then you wouldn’t have to worry about getting hit with a falling round anyways.. Stupid people playing stupid games ALWAYS gunna win stupid prizes!!!!… 🤦🏻‍♂️

  • Henry Hawkins
    Henry Hawkins Hace 5 meses

    I hate to admit it but we do this in South Florida every 4th of July and New Years eve. It's a dangerous tradition to say the least.

  • Lm fao
    Lm fao Hace 5 meses +7

    Shooting straight up is relatively harmless, but only if you shoot STRAIGHT UP. Shooting in a parabolic arch like this jaghoff did kills random people.

    • Lm fao
      Lm fao Hace 4 meses +1

      @BlueWarHead Bullets have minimal change in their trajectory when shot in a parabolic, ballistic arch. Those changes are largely only caused by wind pushing them slightly one way or another. Bullets mostly keep their trajectories due to spin stabilization caused by rifling in the barrel (similarly to throwing a football).
      When fired in an arch, a bullet can then keep large portions of its velocity and therefore still be dangerous/deadly for a very substantial distances.
      The only way a bullet would completely "lose its trajectory" (short of impacting an object), is if it's fired straight up into the air. Once all it's velocity is dissipated through fighting gravity and wind resistance, the bullet will stall. Once stalled, it can only tumble back to Earth at its terminal velocity due to losing its spin stabilization. And seeing as most bullets don't weigh much, they really aren't that dangerous in this state. If they were to hit someone, at most it would cause a welt, maybe a small laceration. Otherwise it'd ding up any property it might hit.
      And still, I have no clue what the other guy was trying to get at.

    • Lm fao
      Lm fao Hace 4 meses +1

      @angrygamingnerd 23 I've read your comment several times and at each attempt I've failed to understand what you're trying to get at.

    • angrygamingnerd 23
      angrygamingnerd 23 Hace 4 meses +1

      Not even, when taking into account REAL physics, a bullet going straight up has a lot of time to change direction slightly because of wind, and even if there isn't wind there is also literal world rotation you need to take into account, that bullet would've been in the air for a good while that the world would've rotated just enough to make the bullet land elsewhere, though granted, not THAT far away from the original shooting point

  • Rob Lane
    Rob Lane Hace 5 meses

    I can’t say what I think about this extremely sad mentality.
    From the causes to the rejected remedy(Jesus)
    The result is no hope for my people

  • SELF213
    SELF213 Hace 5 meses +2

    I see this shit in LA specially in LA MS-13 territory on new years all the time since I've grew up here.

  • Marco Gutierrez
    Marco Gutierrez Hace 3 meses +1

    this is daily life in some states of Mexico where the president of Mexico says hugs are better than bullets and where most of the police and politicians are related to these criminals

  • Bmore Dru
    Bmore Dru Hace 5 meses

    Congratulations you just went World Wide hope you got Lawyer Money 💰

  • Docs Rants🧿
    Docs Rants🧿 Hace 4 meses

    My grandpa used to do that every New Year's and 4th of July back in the eighties

  • Angela
    Angela Hace 4 meses

    Memphis ..the city where anybody can kill or BE Killed. ..so sad. Praying 🙏 for Memphis

  • La Ace
    La Ace Hace 5 meses +1

    Gotta hit the lean back with the backwards walk🤣🤣

  • fonzie mh
    fonzie mh Hace 5 meses

    Damn who would of known that gta would become real life

  • Dark Archon
    Dark Archon Hace 4 meses

    Those rounds probably broke a few windows 5 miles away

  • DressDown
    DressDown Hace 5 meses

    Hes shooting blanks shut up. And isn’t it amazing that there’s always a very brave camera man who never gets targeted on the scene

    • chris
      chris Hace 5 meses +1

      How you know they’re blanks? Most little thugs don’t have blank money

  • Yourboicris
    Yourboicris Hace 3 meses +1

    Title: gunfire
    Also thumbnail: literal gun shooting fire

  • steven sherrier
    steven sherrier Hace 5 meses +2

    They have the most relaxed gun laws there and that’s how it should be everywhere

  • Slider
    Slider Hace 5 meses

    Wow! Just wow!

  • Trevor Johnson
    Trevor Johnson Hace 4 meses

    'That's jus what we do down here" my crazy ass cousin from Memphis

  • DTA 4321
    DTA 4321 Hace 4 meses

    You're holding the gun wrong

  • Erik Durant
    Erik Durant Hace 5 meses +2

    This is the norm in DC and certain parts of PG MD 4th of July and New Years all you hear is gun fire and fireworks 💥

  • Markus Murray
    Markus Murray Hace 5 meses +1

    Glad I come from the old school,u can't blame the younger generation for the craziness,it says in the bible every generation will get worse. I wasn't perfect but y'all stay away from social media and posting it. We made the police work for their money,not easy ass indictments...your worse enemy will drop a dime on u

  • juan gonzalez
    juan gonzalez Hace 5 meses +2

    Why the media always blurr the face out. As a citizen we need to know who this person is to avoid and protect our self from this menace of a citizen.

  • Bill Hickman
    Bill Hickman Hace 4 meses

    What goes up must come down

  • :Smiley:
    :Smiley: Hace 5 meses +1

    The myth says that the bullets are still flying until now

  • luis martinez
    luis martinez Hace 5 meses +1

    This is the community problem you going to tell me nobody know who hit this guy is everybody know each other there.. call the cop give information is that simple right

  • Bryant G
    Bryant G Hace 4 meses

    Should absolutely be prosecuted !!!!!

  • ACE OF MANY FACES
    ACE OF MANY FACES Hace 5 meses +1

    Is this really shocking that somebody bringing in the New Year's with gunfire when they been bringing in New years with gunfire for decades

  • Brian Moore
    Brian Moore Hace 3 meses +1

    Everybody does that lmao that doesn't make him irresponsible I mean he could of went to da range or sum but he's obviously from da hood he shooting in da air for all da dead homies that's how it goes🤷

  • Savioun Johnson
    Savioun Johnson Hace 5 meses

    That shit happened every year every state🥴 y is it aos a problem hell

  • sir
    sir Hace 4 meses

    This happens a lot in greece in new years eve...and everyday in crete

  • Scene Dogs
    Scene Dogs Hace 5 meses +1

    This a normal thing that happens here. It's almost like a routine thing. Get home..eat dinner..gear gunshots..off to bed..hear gunshots again hours later..wake up to use the bathroom and go back to sleep before you have to get up for work in the morning

  • BlueNose Oaxaca
    BlueNose Oaxaca Hace 5 meses

    I can’t blame them when they don’t know any better smh 🤦‍♂️

  • Raydogg
    Raydogg Hace 5 meses +6

    THIS world is coming to an end. Read the bible people all the information is in there !!!!

  • Stoli
    Stoli Hace 4 meses +1

    He’s just lowering property tax for the area

  • OU ZEEM
    OU ZEEM Hace 5 meses

    This everyday and everyone where I’m at

  • Kevin Williams
    Kevin Williams Hace 5 meses +2

    Wew man. It's a good thing bullets dissolve in the air. If not they could have come down and hurt or killed someone.

    • Mr. Mook
      Mr. Mook Hace 5 meses

      i thought so myself.

  • demonio, soy el proqueño demonio

    “Its shocking dont know where the bullets gonna go”😂😭🤦‍♂️ hes shooting up not at yo house🤣💀

  • jimihendrix731
    jimihendrix731 Hace 4 meses

    Where’s a trigger happy cop when you need one.